04:55

Jag ligger och funderar på om jag borde vara vaken hela natten, det är fan lika bra. Hatar att jag inte kan somna, typ som loppan, hon lägger sig på mage sen två sekunder senare så deckar hon. Det är fan dags att fixa sleepin' pillz nu, spelar ingen roll om jag somnar 6 och går upp typ nio-tio, somnar iaf 6 dagen efter. Det är som att min brain inte pallar slagga.
Nåväl nog om det. Har ju som sagt inte gjort så mycket idag, kollat film och bara chillat. Såg bl.a Old Dogs, den var fan rolig, det trodde jag inte från första början, trodde det var en skitfilm, men icke sa nicke! Rekomenderar den starkt för er som inte har sett den!

Imorgon/idag vet jag ej vad som sker, broder kanske kommer ut, måste ju fixa så att han får pierca sin nacke innan torsdag. Nämnde jag förresten att han var färsk och tog ut sin tungpiercing efter typ 3 dagar? Han fick typ panik över att han inte kunde äta eller snacka, gud vad skönt det var dock. Tyst, lugnt och kylskåpet blev lite rikare på varor.

Anyway, tänkte dra igång lite java nu, för snart ska loppan upp och hämta en liten check av sin mor på parkeringen!
Peaz.



Jag saknar er ju!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0