Kul

Istället för att somna halv 6-6 varje morgon, SÅ VAKNAR JAG DÅ ISTÄLLET. Skitkul, deckade typ 2 halv 3 inatt, varför kunde jag inte bara fått sova ut till typ nio iaf? Nej nej. TOKIG BLIR JAG, TOKIG!
Igår skålade jag och loppan, mycket trevlig kväll med trevligt sällskap. Så idag blir det fan filmkväll och lite soft matlagning i think. Kommer ju för tusan decka typ 20 ikväll om jag har tur.

Kul att loppan och smulan ligger bredivd mig och sover, blir ju frustrerad bara av att kolla åt vänster. Har nästan lust och typ "råka" sparka loppan så hon vaknar och sedan hålla henne vaken, skittråkigt att vaken själv. Brorsan ligger också och sover för den delen, men honom måste ju man gå loss på om han ska vakna.

Ska typ fortsätta kolla på Jims värld, tur att det går sköna serier på morgonen iaf.
SHO!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0