Natt, igen!

Jag behöver väl inte ens berätta vad jag gör nu, för ni som läser min blogg borde redan veta vad jag gör vi den här tiden. Frugan ligger såklart bredvid, dock tittar hon på OTH med hörlurar så man kan väl säga att jag är ensam. Eftersom att storebror har somnat på soffan och katten ligger bredvid och sover.
Idag har vi storstädat lite i lägenheten för att göra husmor lite nöjd. Sedan har vi gjort smulpaj med vaniljvisp som vi åt till filmen "Not another teen movie" som gick på tv idag. Ute med lillfia (coco) har vi också varit, dock inte så långt men hon blev trött väldigt fort så det var bara att skynda hem typ.

Imorgon blir det nog att försöka tvätta lite, måste ju ha kläder i helgen, eftersom att det är så innerligt jävla varmt nu om dagarna så blir det ju att man byter kläder oftare än annars, och sedan så får man ju inte glömma bort frugan som också har blivit homebwoi med min garderob, haha!

Snart är det fredag, WOHO!
Har inte så mycket mer att skriva, så uppdaterar när jag kommer på något intressant, sho!



Snart ett år sen, t.om då höll jag och frugan ihop, litegrann iaf!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0