Nattinlägg, igen!

Jag är en fan en jävel på att bara skriva på nätterna har jag märkt, dock är jag arg på mig själv för att jag vänt på dygnet (som alla andra somrar!), dock ska jag försöka att komma upp i skaplig tid imorgon så man kan somna något tidigare imorgon kväll.
Idag har jag och fru bara softat, framför filmer, haha. Vi gick hem till henne och gjorde en fantastiskt god wok som lunch, sedan låg vi som två döda sälar på varsin hörna av soffan och kollade på två Johan Falk filmer och sedan The notebook, hade ju fan glömt bort vilken SKITfilm det var så var tvungen att se den! (SKITfilm = crybabyfilm)
Sedan gick vi hit igen, drog varsin dusch och slog på Snuten i hollywood som gick på tv4+.

Imorgon blir det nog lite solning, måste ju bättra på brännan, och sen finns det planer för att möblera om rummet, och planen som sitter i min skalle är faktiskt helt OK denna gång. Alltid kul med lite förändring någon gång.

Well, kanske drar ett inlägg till sen, får se!
Annars hörs vi imorgon natt om jag inte somnar innan tolv, shu!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0