Nighty night!

Första inlägget för idag då! Finns väl egentligen inte så mycket att berätta med tanke på att det inte har hänt så mycket idag. Vi har bara varit inne idag igen, men imorgon funderar vi på att sola lite under morgonens gång!
Jo juste, ni kanske har sett att jag bytt header idag, faktiskt två gånger, vet inte riktigt vilken jag ska välja. Loppan hade tydligen photoshop på sin dator så vi böt dator fort som fan och jag satt och geekade mig. Fast det tog ett tag innan det klickade till lite, eftersom att jag inte använt skiten sen jag gick i skolan då man satt med det två gånger i veckan en hel lektion typ.
Imorgon då? Ska försöka ta mig ut till Ida och vara lite social, det var ju ett tag sen så att säga! Dock känner jag redan nu att mina öron kommer börja strejka helt snart. Nu är jag halvt döv igen på båda öronen eftersom att jag känner på mig att jag kommer ha en öroninflammation knackandes på dörren snart! Helvete alltså, så sjukt jobbigt.

Nåväl, ska väl ta och runda av och försöka sova lite.
Adioz!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0