Sex and the city

Sådär ja, nu ligger vi två slashasar här med varsin dator framför sex and the city och ett varsitt glas cola, ytterst trevligt må ja säga.
Idag har jag först varit hemma, sedan blev det lite stress eftersom att jag skulle ut till Ida en stund. Dock var jag inte där så länge eftersom att jag och brorsan skulle pierca oss! Han i tungan och jag i undernaveln, så nu var det äntligen gjort. Men fyfan vad ont det gjorde, dock var det nog för att jag spände mig eftersom att jag har glömt hur det känns att pierca mig, det var ju trots allt typ 3-4 år sen jag pierca naveln sist. Dvs att jag har både uppe och nere nu för er som inte förstod. Bild kommer lite senare!
Efter det gick jag och frugan och handlade lite gott på ica och kollade på en film på trean när vi kom hem!

Slänger kanske upp en update lite senare när jag har något mer vettigt att skriva, just nu är jag fantasilös.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0