Tisdag inte UNTZDAG

Vaknade runt halv två idag, woho. Och jag som skulle lära mig att gå upp tidigare, MY ASS! Anywho, har bara legat inne idag, igen. Dock kan man ju faktiskt skylla på att det är skittråkigt väder idag, det kunde man ju inte annars.. eller? Nu har jag stressat färdigt som en idiot och väntar på att Becca och Marce ska plocka upp mig och sen ska vi åka ut till Ida en stund och umgås lite! Dock är loppan ledsen eftersom att jag bara åker iväg ifrån henne, men det är ju inte 24 timmar utan typ 4 timmar, hon kommer väl antagligen ligga kvar på samma plats som jag lämnar henne på när jag kommer hem igen! För ut på äventyr orkar hon inte idag, haha!

Men men, nu ringer dom säkert snart så uppdaterar när jag kommer hem istället!
Toodles.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0