Woho!

Idag har jag och frun äntligen gjort något vettigt! Vaknade elva hysteriskt av att ingen klocka hade ringt, eftersom att frun var dum nog och aldrig ställde den igår eftersom att hennes mor skulle plocka upp oss runt elva-tolv tiden för att sedan åka upp till dom och sola och bada!
Så nu har vi typ solat i fyra timmar, samt badat, eller jag badade dock inte pga kloret i poolen (eftersom att naveln kan bli fucked up), men nog satt jag och doppade fötterna iaf och lite till.
Sedan blev det lite frukost och så, och planering att vi ska upp dit igen på lördag och sola och shit, det ska bli trevligt!

Idag vet jag ej vad som sker, kom ju hem för inte så länge sen så vi har inte kommit så långt i planeringen än. Men något borde vi nog komma på.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0