ZAP!

Nu ligger jag återigen vaken, bredvid en sovandes loppa. HON BARA SOVER OCH SOVER, HELA TIDEN! Anywho, kanske dags att berätta om helgen? Det är ju trots allt söndag nu.
Fredag:
Så började vi dagen med att sola, och jag blev en kräfta på ryggen, dra åt skogen! Sedan åt vi middag och sedan började vi göra oss iordning för att åka in till the city. Vi var först i långholmen där det var lite "rave", trodde det först var blommor och bin, men det var det ej, men det var ändå trevligt! Sedan runt 23 eller vad det var så rörde vi oss till fabriken. Snacka om att jag dansa så jag fick hjärtsnurr! Efter det gick vi och mötte loppans kompis och satte oss på donken för att äta cheeseburgare och sedan fick vi skjuts hem med bil, woho!
Lördag: Vaknade 15:15, vi hade missat bolaget, vi var griniga och hade ångest haha. Sedan när mamma kom hem så kände hon nog lite sympati för oss stackare och bjöd på lite vin iaf. Sedan var vi uppe hos Luca en stund och i gröna dalen och sedan flippade kvällen ur igen, haha.
Idag, söndag: Har vi bara legat inne pga värmen, det gick ju fan inte att vara ute! Det blev lite grillning och sedan powernaps. Sedan när vi vaknade så frågade min bror om vi ville gå till Shell, ja nyvakna och uttråkade som vi var så följde vi med. Mjukisstyle cru kan man väl säga! Men jag och loppan blev iaf glada när vi kom hem med lite ostbågar och chips! Och nu ligger jag här och försöker hitta något vettigt att titta på!

Fabriken i fredags! Färgglatt, jag gillaré!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0