9 juni!

Japp, nu är allt fixat. Studenten är avklarad och idag är det första jobbdagen för min del! Ska åka om ca 40 min typ, sen jobbar jag till 20, kommer typ va helt slut känns det som.
Ja, helgen som var innebar studentfirande och sen på lördagen blev det skrattstock med brorsorna + flickvän + loppan (såklart, haha!) och även linus en stund. Sedan blev det bålsta-krök och det slutade med töjningar med bläckpennor och skruvar i öronen, fifan.
Har ju hängt med loppan all the time så hon kommer väl typ skriva samma sak. Vi har även 2 nya vänner som joinat oss, hahaha! (Synd Jonas!)
Anywho, har inte så mycket att skriva, sitter mest på helspänn och undrar hur fan den här dagen kommer sluta. Eftersom att jag kommer jobba med brorsan så kommer jag väl läxas mer än vad som behövs haha.

Kanske skriver mer när jag kommer hem. *Lyckospark till mig själv!*
CIAO!

Nu blir liten stor.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0