!

Jag har inte uppdaterat på länge jag vet. Men det har ju funnits andra saker som har kommit i vägen och sen så har man inte haft blogg-gnistan uppe så att säga.
Det blev tyvärr ingen "skola" (dvs en lektion) idag med tanke på att jag var helt jävla slut igår kväll. Så svårt att sova när man är halvt om halvt barnvakt hela dagarna, därför kunde jag inte heller somna igår oavsett att jag gick upp halv 6 igår morse, somnade runt halv 2-2 typ. Vaknade halv tolv idag typ. Fast det var skönt att få sova ut faktiskt.
Idag ska jag vara hemma igen, fast idag kommer min efterlängtade baby, han ska få träffa puppisarna idag! Snart ska jag tvätta och slänga mig i duschen också innan han dyker upp.
Anywho, har massa att stå i nu så rundar av lite.
SHO!



Tullan och en bejbi


Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅH FYFAN VA GULLIGT :'D

2010-03-04 @ 11:09:45
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0