KUL!

Vilken svordom använder du mest?
Svårt att säga eftersom att jag använder det 70% av allt jag säger

Äger du en iPod?
Japp!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast 07:00

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
HAHA nej

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja!

Vilken var den senaste filmen du såg?
28 dagar senare

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror väl på hur mycket man vinner?

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ohja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men det skulle fan behövas!

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Vet inte, lyssnar inte på sånt eftersom att jag kopplar in min ipod.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Chokladmjölk ofc!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, haha.

När var senast någon stötte på dig?
Ingen stöter på en upptagen kvinna!

Vad åt du till middag?
Igår åt jag pommes, bea-sås och schnitzel!

Använder du huvtröjor?
Japp!

Kan du vissla?
Apselut!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nä, eller typ.. reclaim någon gång för länge sen!

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Det beror på vilket nöjesfält, DOH!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alla pratar bakom ryggen om alla!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
746... HAHA

Tittade du på tecknat när du var liten?
MEN JA? Vem fan gjorde inte det

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej!

Vilken film kan du alla replikerna till?
HAHAHA massor, men säger väl Toy Story 1&2

Äger du några band T-shirts?
Nä.. All out Dubstep om det räknas?

När flög du senast?
Fan vet jag, -05 typ tror jag!

Läser du för skojs skull?
Då ska det vara en jävligt bra bok, som t.ex Snabba Cash!

Pratar du några andra språk?
Läser ju Spanska så det borde väl sitta lite innan man slutar skolan.

Har du gråtit offentligt?
Ja, haha!

Har du en stationär dator eller en laptop?
En lollilaptop.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både och?

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ehh.. inte mitt intresse direkt, dock blir det väl kul om man lär sig något nytt.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Både och!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Haha ja, det är väl en självklarhet, eller?

Kan du kasta macka?
JA!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä, men bangar inte på att åka dit!

Vad har du med dig in på bion?
Kyckling?

Vem var din favoritlärare?
I grundskolan: ANDERS OCH REINE

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
HAHAHA min man är ju halvt spanjack så ja? Eller?

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Vafan spelar det för roll?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Jag har inte gått ut än, doh. (OCH INGET ÄN SÅ LÄNGE)

Gillar du att flyga flygplan?
Har flugit två gånger, och då var jag livrädd.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, ärlighet och söt typ.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Nej, borde man bli det eller?

När sov du senast på golvet?
Bra fråga!

Vilken är din favoritdrink?
Sex on the beach!

Gillar du din boendesituation?
Det är väl ingen situation, men ja jag trivs.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5-6 typ, dock är det för lite men har svårt att sova.

Äter du frukost dagligen?
Försöker!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast fullbokade, med tanke på att jag är nanny varje dag.

Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
HAHAHA trubbel och trubbel, mest att dom säger åt en.

Vilken är din favoritfrukt?
Ett saftigt, grönt glansigt äpple.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
HAHA neheru.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19, värdelöst!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, framför allt stavning. Hatar sär-stavare.

Tror du på liv på andra planeter?
Ja, varför inte?

Tror du att Gud är man eller kvinna?
DET FINNS INGEN FUCKING GUD

Vad var det senaste du åt?
Ingenting, väntar på lunch nu!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom tänkte väl på koks

Gillar du senap?
JA, johnnys senap in my heart

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Typ "fuck det här"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i hela mitt liv.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida/mage typ

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Woody

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nää

Tycker du om att krama folk?
Nä, inte så värst. Bara min man isf!

Skulle du säga att du är trendig?
HAHA ohnej, klär mig inte efter någon gucci katalog

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Jag skulle väl typ "ehh nej, stick"

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen än så länge

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Jag har aldrig orkat titta på Star Wars, men chewbacca verkar vara en trevlig typ!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nja, skiter i haha

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Pojken som kallades Det.

Tycker du att du är attraktiv?
Nä, SÅ bra självförtroende har jag inte

Vad är du allergisk mot?
Ingenting :( fast jag vill typ vara det mot fisk/skaldjur, DET ÄR VIDRIGT

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Värdelöst

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Inte fan vet väl jag?!



Kommentarer
Postat av: Annie

din lista var lite roligare än min..



ja.. vadåra?

2010-03-21 @ 13:17:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0