Little Dragon - Twice (16 bit rmx)

Blev ingen skola idag, mitt huvud pallar inte. Men imorgon skall jag gå! Funderar på att städa mitt rum snart. Sen kommer förhoppningsvis mr ey hit.

Igår var det dock en trevlig kväll må ja säga! Tjejerna var här en stund på kvällen. Och Jennifer hade snällt tagit med sig balklänningen jag ivrigt har velat testa länge, och vet ni vad? Den satt perfekt. Dock kommer jag ju inte visa någon bild eller så än utan när baldagen kommer så kommer ni få se. HIHI!
Det blev lite cheesecake och tjejerna fick gulla med mina små bebisar, då blev dom nöjda och glada, haha!
Sen när dom gick så hoppade jag in i duschen och sedan var jag i säng innan tolv iaf.

TACK GULL FÖR LÅNET AV KLÄNNINGEN!
(Obs! Bilden är ETT SKÄMT från spexfotot i nian)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0