Onzdag

Har typ precis smällt i mig en god frukost. Bestod av två rostade mackor med påläggen: baconost, paprika-salami, gouda-ost, gurka och tomat med lite salt och peppar på, FYFAN JAG DÖR, lika gott varje gång! Och ett glas Ogirl såklart, för tyvärr så är det slut på kaffe och té :( ska tvinga min mor att köpa hem det idag, annars blire knaos.
Idag ska jag bara softa hemma, hoppas på ett besök av Liza och Annie en liten stund här runt två tiden, dom har ju faktiskt inte sett mina nykläckta barn så det är dags att dom får göra det nu!

Senare så kommer väl min efterlängtade man hit på besök, då ska vi nog laga något gott för att sedan vänta in Efterlyst som har ett spännande program ikväll! Nämligen en live-sändning från rättegången med Mats Alm, HAHA! Den där killen lär inte ha alla hästar hemma, han borde fan få vård. Så sjukt efterbliven snubbe.
Så det blir väl i stort sett en relax dag idag!

Alltså varför är ungdomar så töntiga att dom ska gå till sina föräldrar när dom har satt sig i skiten? Den ena ringer pappa för att han provocerat en och fick tillbaka en smäll, den andra gömmer sig bakom mamma när han gjort bort sig inför sin kompis (ska vi nämna att han också är 21 år och leker fett med 2pac?). Please, om ni ska leka allan så stå upp för er själva. Föräldrarna ska väl inte försvara er från läskiga monster när ni är över 18, eller? Dulli dull, skjut er förfan.



Member this pic, Pri? :D


Kommentarer
Postat av: pri

i remember! :'D

2010-04-12 @ 22:31:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0