Rappande piloter!

Tack vare Loppan så har jag fått den på hjärnan, haha. Ni vet den där fett gamla reklamen som gick förr när det var en pilot som står och "dansar" och sjunger "Vi är rappande piloter". JÄVLA LOPPAN! Hahaha!
Har precis käkat, det var jävligt efterlängtat. Har typ inte gjort ett skit idag i skolan, förutom lektionerna, men det var jävligt slappt idag må ja säga.
Nu ska jag strax börja städa mitt rum och städa köket lite, för ikväll kommer min morbror och hans fruga hit. Antar att dom ska kolla på bebisarna, haha!
Ja, har väl inget annat faq att bjuda på för övrigt, är helt braindead efter skolan.

SHO!



Lilltjejen som krigar för att hänga sig kvar för att försöka få en sista gnutta milk! HAHA!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0