Söndag!

Jadu, helgen som varit har varit lugn, inte gjort ett skit. Jag vill ha ett jobb. En lägenhet. Ett körkort. En tung stadsjeep med livsförbrukning av bensin. Tänk om man kunde vinna på triss någon jävla gång. Eller att någon ringer och ba "hej du är miljardär, grattis". Men eftersom att Eugene är mitt låtsasmellannamn så kan ju jag bara drömma om det. Det kommer typ komma ett samtal som lyder "hej du är skuldsatt för resten av ditt liv, börja kämpa", det skulle fan inte förvåna mig, haha.

Ne, jag tänker börja fundera på mina framtidsplaner rätt snart, för man vill ju nästan försäkra sig om ett jobb när man har tagit studenten.

Herregud man får ju nästan ångest av att tänka på detta nu. Nu ska jag gosa med mina bebisar och sen ta en dusch och träffa min mänskliga bebis sen.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0