Fullspäckad dag!

Ja vart fan ska man börja? Idag har jag: gått en promenix med Loppan och stött på en snubbe som spana in oss som offer och blänkte med en kniv eller liknande, vi tog inga risker så vi gick en rejäl omväg, haha. Jag har varit i skolan och efter det så ville jag göra något.. kul, get a tattoo. Jag, Ida, Marce och Becca åkte först till honom och hämtade upp hans fiskelåda (tatueringslådan) och sedan bar det av till mig där det helt plötsligt blev en tatueringsstudio! Jag fick äntligen min jävla skiss fullbordad som bestod av tre bokstäver, nämligen NJC för mina bröder! (Jag vet att jag låter gangsta, men tyvärr kan jag inte säga det så det låter fel, för det är ju faktiskt sant!) Den gjordes på vaden och stilen blev i old english, och jag blev faktiskt jävligt nöjd, bra jobbat Marce!
Anywho, sedan kom Jennifer och blev också sugen på att göra en, samt Ida med. Dom gjorde en varsin bakom örat, och Ida's bestod av bokstäverna MC för hennes mor och syster, och Jennifer gjorde en musiknot!
Efter det så kom även Nickis och Loppan på besök hos mig, vilket var trevligt. GRATTIS NIKOLINA, DU SKA FÅ ETT DIPLOM FÖR ATT DU ORKADE ÅKA UT IDAG! Jag bjöd småtjejerna på våfflor och sedan satt vi och snackade en massa skit bara.
Sedan när Nickis skulle ta sitt pick och pack och röra sig hemåt så bestämde jag och Loppan oss för att tanka Shutter Island. Det var fan en efterbliven film, dock måste jag nog se om den igen för att förstå lite till, haha.

Förstår fortf. inte hur jag inte kan vara trött eftersom att jag vaknade klockan 6 imorse. Dock har jag nog inte testat än att lägga mig i min underbara säng. Dock klurar jag på hur denna natt kommer bli, eftersom att jag säkert kommer sova på min vad så kommer jag nog inte få så mycket sömn inatt. Det gjorde ont, det gjorde det. Fyfan.


Förstår inte, vafan hände med oss?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0