KLIPP KLIPP!

Som ni kanske såg så skrev jag ett inlägg relativt sent inatt eftersom att jag och Loppan kom hem med sista tåget igår. Vi var så uttråkade så klockan 9 typ åkte vi in till Rålis och mötte Linus och Wille, Wille färska ur och var allmänt t r ö t t i skallen så han åkte hem, sen gick jag Linus och Loppan och satte oss och tog en öl, sen var det hemfärd. Värt att åka in till stan i två timmar för att sedan åka hem? Ja, faktiskt, eftersom att vi var så uttråkade haha!
Idag vet jag ej vad som händer, det blir förmodligen att hänga med Loppan igen haha. Men denna gången blir det på hemmaplan, vi tänkte ta en tur med puppisarna ikväll och kolla på bålstas nya turistattraktion (OCH DENNA GÅNG SKA VI DIT!)

Men men, nu tänkte jag faktiskt göra någon nytta och typ städa mitt rum eller något.

Bilder från igår!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0