Så var måndagen avklarad!

Idag har det varit en lugn och harmonisk dag. Dagen "började" med att Ida kom hit och umgicks lite. Vi har varit lite dåliga på det, skärpning! Anywho, sedan när hon och Jen skulle upp och käka så började jag tvätta. FYFAN vad mycket tvätt jag hade alltså, shit. Fem maskiner, FÖR BARA MIG, slå det ni! Men nu kan jag njuta ett bra tag, fett skönt. Och nu ska jag snart bädda sängen med nytvättade lakan, kommer sova som en prinsessa inatt!
Sedan under tiden som jag tvättade så bestämde jag och Loppan oss för att göra middag och softa. Det blev fläskfilé, kroketter, bea, lite feta-ost med mango raya sås! ASGOTT. Och under tiden så satt vi och kollade på Eva och Adam, haha! Kopplade nämligen in min gamla ruttna VHS och jag har asmycket filmer till den. Sen gick vi och handlade godis och sen blev det en till film, nämligen... Ett småkryps liv! HAHA! Sen gick loppan hem och nu sitter jag här och ruttnar. Funderar på att börja fixa in all tvätt i garderoben och sedan slå på en film att somna till, WOHO!

Imorgon ska jag faktiskt till skolan, så det så!
DU SPARKEN!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0