SHO!

Helgen är över och födelsedagen är firad. Slutade på en svartklubb i solna, dock kunde jag aldrig tro att lokalen låg där den låg haha. Anywho, gör inte mycket förtillfället, sitter med kaffekoppen och lyssnar på dubstep. Ska strax jalla till skolan och göra ett prov i Spanska.
Vet ej vad som sker idag men man kan ju säga att min broder gjorde min dag iaf. Först sa han att vi ska på match, ÄNTLIGEN, om en vecka innan uppehållet. Sedan att han kanske har kirrat ett jobb åt mig varannan helg. Så jag är faktiskt på bra humör nu!

Dagens fetaste tunes är: Cookie Monsta -  Change your heart & MJ cole - Sincere (Nero remix)



Ajuste, jag är härmed ägare till dessa! Jag blev glad på min födelsedag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0