Tidigt inlägg

Jag fattar inte vad jag gör uppe nu när jag börjar tjugo i två. Jag kan ju börja med att skylla på råttorna, aka valparna.. som väckte mig klockan 6 med deras gnäll. Gick upp med mitt hemska morgonhumör, påminner nästan lite om katla, ni vet draken i bröderna lejonhjärta. Dom blev tysta, jag la mig igen för att somna om, och sen gick det några varv upp och ner i sängen, sen låg man där och kollade på Dexters lab, sedan Jims värld och sist Alla älskar Raymond, sen steg jag upp och slängde på java.
Funtar på att dra en dusch snart och klä på mig, för Loppan ville gå ut och gå lite. Dock måste jag ha en rejäl push för att orka mig in i duschen, jag "ska bara" dricka upp mitt kaffe först...



Happymode, eller?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0