Tisdag

Regnig jävla smutstisdag. Det blir en innedag idag! Planen är att först gå till skulan, sen hänga lite med Ida (kanske) och sedan träffa min alkisflickvän och kolla på baksmällan!
Man blir verkligen d e p r i m e r a d av detta väder. Vet inte jag ska skriva om riktigt, är helt fattig på idéer.
Studenten nästa fredag, det är fan helt sjukt. Fattar inte hur fort det har gått med allting egentligen alltså. Det var inte längesen jag började i ettan liksom. En sak fattar jag dock, att jag är så jävla tung att jag har klarat av gymnasiet. Nu börjar the real life, det känns sjukt. Hatar när folk ba "aa nu ska du jobba varje dag i 50 år HEHE" man ba "men käften, sluta ge mig ångest". Funderar på att bli kung typ, då slipper man jobba. Då kan man skylla på att man har dyslexi så slipper man läsa och skriva på allt själv, HIHI! Nej nu ska jag inte vara elak, dock ville jag bara yttra mig om att jag aldrig kommer palla jobba i 50 år framåt haha. LAZY!

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe sen ramla in i duschen!

Jag vill att dom ska vara såhär små igen :(


Kommentarer
Postat av: Loppski

Hahahaha Alkisflickvännen :D

2010-05-25 @ 12:32:46
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0