Tisdag!

Idag har jag inte gjort så jättemycket, det är ju trots allt varddag och just nu är det bara stress stress stress som gäller, inför fredagen. Då det är bal - igen. Fast tror nog det kan bli kul denna gång också!
Efter skolan så följde Ida med mig hem och var barnvakt med mig, sen kom även Becca och Jennifer förbi en liten stund också. Sedan när Ida och Jennifer gick tog det inte lång tid förens jag och mamma kom överens om att jag skulle kuta upp till centrum och handla lite käk.
Låg och kollade på desperate housewives efter att jag var mätt och belåten, sedan frågade Loppan mig om jag ville gå ut och gå, vilket jag tänkte fråga henne typ i samma veva. Så efter desperate slängde jag på mig jackan, tog med en liten valp och gick ut och träffade henne.
Sen när jag kom hem gjorde jag mig en kopp té och satte mig här.
Det var min tisdag!

Loppan tar bilder på alla mina djur - Linas zoo kallas mitt hem!


Kommentarer
Postat av: Loppski

hahahah Linas Zoo! <3

2010-05-19 @ 00:06:55
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0