Tråkigt!

Måndag, nu börjar veckorutinen igen. Var i skolan, fick uppgifter - gick hem. Sen dess har jag suttit här och gått igenom mina mottagna filer, inte visste jag att jag hade såna feta tunes som jag inte ens lyssnat på! Det gav mig ett litet leende. Anywho, nu sitter jag och väntar på att någon nisse från "Middagsfrid" ska komma med mat. Mamma har nämligen provat att beställa hem mat från något jävla skit. Dvs att dom kommer med flera roliga olika maträtter som man annars inte gör hemma, middag för hela veckan dvs. Får väl se om det finns något ätbart, schyst då slipper man gå upp och handla käk, dock kommer dom bara varannan vecka när min lillebror är hemma, så när jag och mamma bara är hemma så får man väl ta och svälta, verkar ju som om hon har planerat det iaf, HÖH!

Ja det var ju som sagt studentfest i torsdags på Pure inne på stureplan. Det var riktigt roligt må ja säga. Blev taxi hem runt två tiden (enligt Annie), kommer fan inte ihåg. Dock kommer jag ihåg HELVETES vägen hem från centrum parkeringen, dvs att jag hade ett par nya skor som jag inte gått in i innan, och såklart så var dom jävligt trånga efter en helkväll så jag typ gick som att jag brytit båda benen, sen rent ut sagt REV jag av skorna och kasta dom och typ skrek på dom när jag kom hem, fast sen gjorde jag två rostade mackor med prickikorv, ost och avokado på, då blev jag glad, sen small det.

Dagen efter var det ju Valborg. Vaknade av att Marce ringde och frågade om jag skulle med till Uppsala (obs! klockan var då nio typ), sa att jag behövde känna efter om jag var bakis genom att ställa mig upp. Gick upp, tvättade ansiktet, drog i mig två treo och gick upp till bussen, och där small det till. FYFAN, hemskaste jävla bussresan någonsin, vid bussbytet så gav jag bort mina öl och fokuserade på att andas och hålla inne bakisheten. Men väl inne i uppsala så hade jag skitsvårt att andas och shit så blev asrädd och undrade vafan som hände.
Sedan var vi inne där i någon timme sen vart det ovärt och då åkte alla hem. Sen när jag kom hem gick jag och åt mat med Merre och efter det gick jag hem och däckade runt halv 8. Vaknade upp runt 2 tiden av att loppan ringde och sen kunde jag inte somna om förens runt fem tiden typ. Så man kan väl säga att jag sov genom hela valborg, vilket var skönt ändå.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0