Fågelbebis

Perfekt. Jag är sjuk. Och när jag blir sjuk, så blir jag lack på allt. Beter du dig skadat, har betett dig skadat eller bara är allmänt retarded så tänker jag på det lite extra mycket. Det är som att jag skulle kunna skriva en fet bok om det just nu.
Jag har så många exempel på hjärnan som jag bara vill skriva om, men jag låter bli. Annars blir det väl ett jävla liv, men jag kan säga en sak, att jag har ruttnat. Och det värsta är att jag inte kan göra något åt det. Det enda jag kan göra är att tänka "alltså vafan sysslar den personen med, hur fan tänker den personen, den hajar inte att den gör bort sig" osv osv.

Måste fan skaffa en dagbok för att skriva av mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0