Kunde man ge sig fan på

Eftersom att jag inte varit hos min far på jag vet inte hur länge så har dom såklart gjort om så det ser lite finare ut. Dom har t.om byggt en bastu nere vid vattnet. Happ, ska man ta tag i det också så man kan basta då. Kanske för andra fördelar också, farmor fungerar just nu som en medlare typ haha. Nej men ni som vet ni vet!

Hus 1: Stora huset
Hus 2: Gästhus, man ser inte så mycket.
Hus 3: Lilla friggeboden (fiskespön osv)
Hus 4: Bastun
(Min stuga är längre upp bredvid stora huset så den syns ej!)

Där ser man gästis lite mer.

Bastun och nya altanen.


Kul att det går bra för någon iaf! Här bor jag iaf när jag väl är hos min far. Det är ju bara Sandra som varit med hit, och t.om här där jag är nu. Sandra är poppis!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0