Semester - Dag 2

Idag började jag morgonen med att stiga upp 07:15 för att gå ner med farmor och "träna" i deras källargym. I en halvtimme stod jag på den där... saken och trampade, sen sista 15 minutrarna cyklade jag. Fyfan, men gud så pigg man blev efter? Gick upp, duschade, käkade en ordentlig frukost sen bar det ut på en massa ärenden. Runt halv 1 var vi hemma igen och då fikade vi lite sedan kom farfar och hämtade upp oss för att åka till ett stort lagerhus med en massa märkeskläder, 20-80% billigare än i sthlm, sug på den ni! Och gissa om jag fick med mig massor? Typ ja.
Efter det åkte vi hem och lagade spaghetti och köttfärssås och satt och pratade en massa med en kaffe på maten såklart. Sedan har jag sprungit runt och fotat deras paradvåning så jag kan visa hur jag bor just nu!

Imorse: Farmor var tvungen att fota när jag svettades?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0