Skön lördag

Ja, jag skrev ju inget igår eftersom att jag absolut inte hade tid med det. När jag kom hem hade mamma lagat en av mina favoritmiddagar, fläskfilé med bananskivor på och currysås & ris + sallad. Jag dog. Det var så längesen jag åt det. Sedan mötte jag Daniella och vi åkte upp till Simon där alla skulle föra innan vi skulle bowla. Folket började trippa in och det blev en skön stämning. Sedan blev det bowling och sedan följde jag med grabbarna upp igen efter.

Idag var jag nådigt sliten kan man säga. Låg i soffan med mamma i den andra hela dagen. Vi kollade på animal planet, och en tung film som gick. Sedan drog jag mig en dusch och sen mötte jag Jennifer och Ida.
Det blev lite handling (kalorier som ska brännas på måndag!) och sedan gick vi hit. Lite gossip och sånt shit, sen taggade Jennifer för att vara barnvakt och då kollade jag och Ida på "Filmen G - som i gemenskap", en asgammal klassiker haha. Sen hade vi mysstund och pratade om allt. Märkte som fan att jag saknat våra myskvällar, bara lillan och jag liksom.

Nu håller jag på och tankar ner serien som går efter Cougar Town på tisdagar, "The Middle" heter den. Alltså det måste typ vara en av de roligaste serierna som funnits än så länge. Första säsongen är färdig snart, tänkte kolla några avsnitt nu innan jag ska sova.

http://www.falltvpreview.com/images/shows/normal/themiddle.jpg
The Middle


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0