Slut på det roliga!

Imorgon börjar det nyttiga för mig. Ska skita i alla onödiga kalorier nu och börja tänka på min hälsa istället. Visst har jag kommit en bit på traven eftersom att jag varit ciggfri i mer än en månad nu, men nu är det resten av kroppen som vill uppnå något.
Imorgon ska jag upp halv tio, möta Daniella tio med Coco sen ska vi ut och gå. Det är då man förbränner mest, när man precis vaknat! Ska köra så veckan ut tänkte vi.

Sedan ska jag nog upp till Sandra (om hon fortfarande kommer ihåg att jag ska komma). Men men, tänkte sätta igång ett avsnitt till av The Middle nu.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Tunde

Hurtusan fixar du med din bloggdesign? Är sjukt sugen på vit bakgrund + svart text bara, heh

2010-11-08 @ 09:07:33
Postat av: ljzm

det är hur enkelt som helst ju, skriv nästa gång på msn så ska jag visa!

2010-11-08 @ 09:51:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0