Torsdag

Sitter och softar, ska snart klappa igen maskinen och lägga mig i min nybäddade säng. Nyduschad + nybäddat = kärlek på hög nivå.
Och inte nog med det så är mitt rum kliniskt nu också, riktigt nice det med.

Imorrn ska jag och Ida åka till stan på förmiddagen och kolla runt lite, lillan skulle köpa ett par nya skor sa hon och jag ska kolla om det finns ett par jävla jeans som passar mig, är riktigt kräsen när det gäller det. När jag var i dalarna så provade jag säkert 10 par men jag slängde bort alla och gick därifrån med leggins istället haha.
Så imorrn gör vi ett nytt försök!
Efter det ska vi åka till Ida's faster och vara barnvakt till hennes knodds. Får äntligen träffa dom, Ida pratar om dom så mycket så man blir ju nyfiken på vad det är för mirakelbarn egentligen! Sedan ska vi hem på tjejfika hos mig samt färgning av hår - mitt såklart. ÅÅÅH vad skönt det ska bli.

Helgen kommer bli awesome. Hjärtegull snärtegull kommer.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0