Alla älskar Raymond!

Ligger jag och kollar på just nu. Ska dock klappa igen datorn strax och sova, ska ju upp 8! Idag har jag softat hela dagen, käkat oxfilépasta, kollat 2 nya avsnitt av DH som ska börja sändas nu på tv... (dumma mig) och sedan nya avsnitt av gossip girl! Jag har även blivit ägare till en till Carhartt jacka, jag är glad! Tack gullefjun!
Jaha, hur gick första dagen då utan cigg? Jo, galant faktiskt. Dock skulle jag velat hunnit köpa tuggumi, men det ska jag göra imorgon. Funderar på att köpa plåster, det hjälper tydligen. Och min inhalator ska jag bannemig ha! Haha.
Imorgon ska jag och mor handla lite där.
Efter det ska jag och Sandra dejta, nu har vi mycket att ta igen igen. Vi måste ses oftare, skärpning på oss! Anywho, ska bli kul och gossipilera lite!

Tips på vad man kan göra om man känner sig röksugen:
  • Titta på klockan eller räkna sekunderna. (Suget går över på ca en min!)
  • Vara med kompisar (som inte röker)
  • Rör på dig
  • Rita krumelurer på ett papper
  • Ta ett tuggummi
  • Duscha
  • Ta några djupa andetag
  • Spela dataspel
  • Borta tänderna
  • Träna eller lyft vikter
  • Lyssna på musik
  • Tänk på varför du vill sluta röka - och vad du kan köpa istället
  • Gå ut och få frisk luft
  • Gå på bio och gratulera dig själv för du är så duktig
  • Drick vatten
  • Be om en kram
  • Städa
  • Läs en tidning
  • Sov en stund
  • Dansa till din favoritmusik
  • Surfa på nätet

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0