Äntligen fredag!

Usch vad jag och mams har slitit idag. Det har åkts till soptippen och kastats massa saker, flyttat massa saker, satt upp nya "gardiner", skurat, dammsugit, tvättat soffor plus så har jag tvättat mina kläder, sen har jag t.om orkat LAGA min garderob och sorterat och vikt PLUS rensat ur massa gammalt och onödigt.
Nu är jag nyduschad och har nytvättade kläder på mig och så luktar jag victorias secret. Kan det bli bättre? Ja, för jag ska träffa mina underbara smågrisar Ida, Malin och Merre på.. en fika.. FAN! Haha, men idag får jag faktiskt fika för idag får vi finbesök hit.
Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför imorgon, känner på mig att det kommer bli en bra och trevlig kväll!

Anywho, nu ska jag fortsätta lyssna klart på netsky och dricka upp min fun light.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0