Äntligen helg imorgon!

Kom hem för ett tag sen. Det vart ju tjejmys hos Paula! Det blev lite paradise hotel tittande, äppelpaj och té. Nu när det är fika period (vinter) så ska man helt plötsligt sluta fika! Men det är lika bra, funderar att anställa en PT snart, haha.
Helgen är fullspäckad. Imorgon ska jag och mams röja hela lägenheten, slänga saker. Tokan har ju gått loss här hemma nu sörrni, men jag håller med. Det behövs verkligen röjas upp här, dock skulle det inte vara så jobbigt om vi inte hade haft våra djur... fast Coco fäller inget så hon är lugn.
Sen på lördagen ska det ölas, och lilla Merregull kommer på besök i helgen också, så då blir den en dag med han också, eftersom att han ska vara med på lördag. Har saknat min grisbjörn så mycket! Brother from another mother, indeed.
Sen på söndag ska jag och mams åka till hennes gaylord-vän och kolla på valpar. Ska försöka få hem hans dobermann (den har kuperat svans och kuperade öron, import från utlandet ofc). Jag vill ha en sån, den skulle kunna läxa Coco också, perfekt.

Kommentarer
Postat av: nickis

Den skulle äta upp coco i ett naffs!

2010-10-14 @ 23:41:05
URL: http://nikolinastenstrom.blogspot.com/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0