Äntligen klar!

Tvättstugan lurade mig endast på tre plagg, fast det är så "tjockt tyg" på dom kläderna så det förvånar mig inte. Damn you eckö clothes!
Anywho, nu ska jag börja packa och sen ska jag vänta in brorsan som kommer hit snart. Jag är rätt avundsjuk på han om jag ska va ärlig. Varför jag ska bo i hans lägenhet är i största taget för att det är gångavstånd till jobbet såklart. Sen att han inte ska vara hemma eftersom att snorungen vunnit en resa på sitt jobb, en resa till Barca för att kolla på El Classico. (Barca - Real Madrid). Han får äta och dricka hur mycket han vill gratis och shit, plus en sån stor upplevelse, DRA ÅT SKOGEN DIN GALNING.

Anywho, nu ska jag packa och dra en dusch.
Kör ett inlägg senare när jag är framme.

Kommentarer
Postat av: Nickis

Hoppas du saknar mig!!!!

2010-10-01 @ 19:10:42
Postat av: ILYHM.

Nice.. din blogg ser bra ut me den nya designen

2010-10-02 @ 16:52:20
URL: http://iloveyouhateme.wordpress.com/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0