Dag 15

Idag har jag inte gjort ett skit. Är fruktansvärt trött bara, sovit skitdåligt inatt. Vaknat typ varje timme, fattar ingenting. Snart kommer Ida förbi på lite té eftersom att hon har rast. Börjar bli lite som en tradition att hon kommer hit, HÖH.
Sen ska jag nog leka med Liza. Det var iaf det vi kom fram till. Det blir nog DH tittande iaf, WOHO! Nu ligger jag inte före i avsnitten längre så nu kan jag joina mina girls på tisdagar igen.
Dock har jag varit stupid och försökte kolla på avsnitt 3 idag, men som tur var så var det keff bild så jag sket i.
Nåväl, ska föna håret nu och klä på mig så man ser ut som en människa.

Toodles idjets.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0