Dag 2 avklarad!

Haha jag kan ju bara börja med att säga en sak. Den där skräckfilmen var totalt ovärd. Jag somnade t.om. Dock kanske för att jag varit uppe sen kvart över 8 osv haha. Blir ju så när man äter, bäddar ner sig med en filt i ett mörkt rum och kollar film. Fast jag blev faktiskt förvånad över att Sandra inte somnade haha. Anywho, sen när jag VÄL vaknade kollade vi på halv 8 hos mig, sveriges skönaste familjer och DH. Dock hade ju jag och Sandra redan sett avsnitten som gick idag, och t.om nästa avsnitt.
Iaf, Sandra drog runt halv tio typ. Då fortsatte jag dega och nu ligger jag och kollar på Bartenderskolan som går på 3an, haha. Börjar bli mycket krökprogram nu, man får ju inte glömma paradise hotel och kungarna av tylösand. Åh paradise hotel börjar nästa måndag, fyfan vad jag längtat.

Nåväl, ska snart klappa igen. Ska ju nämligen upp 9 imorgon, jobb på g!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0