Dag 4 avklarad!

Fan vad stolt jag är över mig själv, och jag är glad över att alla i min omgivning verkligen peppar mig och berömmer mig för detta, det gör bara att jag kommer att lyckas ännu mer! ♥

Har förövrigt inte gjort så mycket idag. Gick ju som sagt upp och mötte Ida, Malin och Ronja och fikade lite. Sedan satt vi där ett tag, sen kom Daniella och sedan var Ida tvungen att jobba igen och då satt resten kvar. Sen när Daniella skulle på matte så gick jag, Malin och Ronja in på apoteket för att spana efter en sprit som jag ska ha till naveln, trodde det skulle göra skitont att tvätta men det kändes ingenting. Ni minns kanske hålet jag tog i somras, det har alltså fortfarande inte läkt även fast det borde ha gjort det.
Anywho, sedan gick jag hem, lirade lite RDR tills Daniella kom och plocka upp mig. Vi gick hem till henne, gjorde naglar, spelade supernintendo (super mario och donkey kong) och sen bestämde vi oss för att hyra film. Vilket var det onödigaste jag gjort idag haha. Den var så fruktansvärt dålig så vi bytte film till en som Daniella hade hemma.
Och nu är jag hemma igen, haha.

Helgen då? Enligt planer imorgon ska jag, Malin och Ida kolla på bio imorgon. Men nu såg jag att Malin hade skrivit till Ida att hon tydligen inte kunde, isf blir det bara jag och Ida! Det är iaf planerat att vi ska se "I rymden finns inga känslor", har faktiskt sett fram emot att se den för den har fått mycket bra kritik.

Men men, nu ska jag sluta skriva innan detta inlägg blir en bok.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0