God morgon fredag!

Vaknade upp med att jag kom på mig själv leta efter min piercing kula som lossnat under natten. Den lossnar heeela tiden jag blir tokig, dock är det bara ett under att jag hittar den varje gång?!
Aja, medans jag ålade runt i sängen och lyfte på täcket, kuddar osv så ba "äsch, skitsamma". Så kollar jag ner på naveln och ser att kulan begravt sig inuti naveln. Vad är oddsen? Iaf, så kände jag mig redan skitpigg så det var lika bra att gå upp.
Har nu ätit upp min barnfrukost. Oboy, rostade ostmackor med apelsinmarmelad och på den andra gurka istället för marmelad.
Funderar starkt på att göra en kopp té och sätta mig framför RDR, höhö. Det är ju iaf ingen som är vaken nu så jag missar inte så mycket iaf!


Någon annan som tänker på hur hon sitter?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0