Green tea intense mint

Sitter jag och dricker för fullt och lyssnar på Danny Byrds nya platta. Håller med det Fille sa "märker att dnbn börjar komma igen nu såhär till hösten", det är så sant. Inget går upp med en nice höstpromenad, varm jacka, någon soft halsduk och dnbn i öronen. Det är helt sjukt hur man kan vara så glad för stunden.

För övrigt så har jag bara suttit här hela morgonen, vettekatten vad som händer idag, ska förmodligen hem till Liza sen när hon kommer hem, hoppas jag på iaf! Och jag hoppas att hennes bror har bakat äppelpaj då som jag önskat, HEHE det är bara att kötta Max.

Ajuste, morsan faila också så nu är man tusen spänn rikare, dumt av henne, bra för mig. Även fast jag tänkte låsa in henne när hon försökte hinta mig att springa upp och köpa cigg, sen blev hon arg och då är det lika bra att backa, HÖH!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0