I'm back in biz!

Sådär ja, jag åkte hem idag istället, kände att det skulle bli för ruttet att sitta där hela dagen. Helgen har varit nice. Skönt att få kommit bort lite härifrån. Fredagen var det bara chillmode eftersom att jag skulle börja jobba 9. Sedan efter det åkte jag "hem", käkade, duschade och fixade lite. Sen kom Daniella, Becca och Marce, vi satt där innan vi åkte in till stan. Vi hamnade på "Lobby", Kinzas klubb eller vad man nu kan kalla det. Det var nice, och jag tog oskulden att vara nykter första gången ute, konstigt nog hade jag kul ändå, så det lär nog hända fler gånger haha. Var ju asskönt och inte vakna upp som en zombie. Varför jag var nykter var ju också för att jag skulle jobba idag med, skitskönt och dagen gick fort. Så när jag kom hem hade hemmafrun Daniella dammsugit och städat av lite så jag slapp när jag kom hem, haha. Tack igen gull!
Var ju lite skillnad att städa idag än vad det var i fredags... ni som vet.. ni vet. Fy på dig brorsan! Du förtjänar lavetten något grovt!

Iaf, när jag kom hem idag så var det stress ut igen. Bytte om och drog till Paula med Ida. Det blev lite témys och uppdatering, sen var alla så trötta så det blev inget långt témys, haha.

Avslutar inlägget med en underbar dnb låt. Lyssna och njut.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0