Lördag

Sämst på uppdatering jag vet, men jag orkar inte skriva något när jag inte har någon fantasi. Gårdagen var nice, blev tjejmiddag, en alkoholfri tjejmiddag för en gångs skull, hos Malin. Det var skitmysigt, det blev potatisgratäng, kyckling, asgod sallad och såser. Så jävla sjukt gott fyfan.
Sen bestämde sig Daniella för hälla i mig bärs, sagt och gjort. Var väl ute på ett äventyr men kom hem tidigt i säng, dock vart jag aldrig full så det var ju nice. Fast Daniella blev ju lite ostadig på sina skor kanske haha.

Idag vet jag inte än vad planen är. Kanske styr ihop the a-team och krökar för honkish, eftersom att den jäveln tar en tråkig semester ett tag framöver. Eller så blir det träffa det andra gänget haha. Något blir det ju iaf!

Men men, nu ska jag försöka styra upp den här likvakan!


Frukostbuffén dagen efter the cruise, man kan aldrig ta för mycket!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0