Mätt

Det finns inget bättre än storhandling. Nu har man tryckt i sig två goda subsmackor med bacon-ost, ost, skinka, gurka och majonäs på det, fyfan.. jag är typ fortfarande död.
Ikväll ska jag laga mat också, dock ville inte mamma smaka eftersom att hon är färsking. Jag ska iaf göra äggnudlar med kycklingfilé-bitar och tikka masala, det kommer bli tungt! Vi får väl se vem som kommer bli sugen när det väl är klart, hehe.

Ska snart hoppa in i duschen, sen måste jag springa förbi banken och växla in mina pengarrör som jag fyllt, hade ju några 50-öringar som behövde lämnas in till banken, haha.
Ska även prova det nya "Sunsilk" schampot, få se om det är så grymt som dem förklarar på reklamen. Jag haffade den lila, det ska vara för "styrka" eller något. Det återstår och se, mitt hår lever ju sitt eget liv ibland.

Men men, nu ska jag sno mig på, för runt tre kommer säkert Ida och sällskapar mig innan vi ska fika med Malin, Pillan, Daniella och Jennifer!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0