Natti

Jahapp, det var ju länge man bodde hos brorsan. En natt fick det bli, inte mer än så. Hajar inte hur han kan bo som en amish nu också, utan dator = ingen civilisation fan. Tv suger rätt hårt efter ett tag.
Ne, det var hemresa efter jobbet, då var det direkt hem till Daniella, där jag lagade pasta och köttfärssås haha och tvingade stackarn att äta med mig. Sedan kom le grabs och gästade oss lite. Jag fick även vara Luca's barn hela kvällen... doh.
Sedan kände jag att det var dags att röra sig, så nu var jag bara tvungen att ta mig en kopp kvällsro och invänta att örterna ska börja värka så jag blir ännu mer tröttis. För imorgon är det jobb som gäller igen. Ska dessutom gå upp lite tidigare för att hinna duscha och fixa.

Men men, smell ya tomorrow.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0