Nerverna

Det märks att jag är inne på dag 5. Jag har nu suttit i typ.. två-tre timmar och försökt tanka microsoft fittword för att kunna skriva ett jävla CV till den där efterblivna råttkvinnan som tjatar om det.
Nej men visst, bara för att jag ska skriva ETT CV så ska jag behöva pröjsa typ 2000:- för att KÖPA microsoft OFFICE paketet, i helvete heller? Kom igen nu snåljåpar, finns det ingen som kan lägga upp skiten på piratebay. Vet inte hur många torrents jag har provat och jag har velat skalla sönder skärmen varje gång det visar sig vara en FAIL.

Min inhalator håller på och ta slut redan typ, och jag bytte filtret för typ.. 4 timmar sen. Det brinner verkligen just nu i min skalle.
Anywho, ska försöka göra ett face och sedan möta upp Daniella, ska lämna tillbaka skitfilmen som vi hyrde igår och försöka ta en kaffe någonstans.
Sen ska jag vänta in Ida ikväll, det blir nämligen en skräckfilmskväll idag. Men jag vet inte vilken jag har bestämt mig för än. Antingen blir det "Terror on elm street" från 2010 eller en film som Liza nämnde "Buried". Det återstår och se. Måste ju ställa upp för laget för lillans man vägrar ju tydligen se på skräckfilm. (CHICKEN JONAS!)

Men men, nu ska jag börja fixa mig ett face.

Kommentarer
Postat av: raskan

det finns ju fler sidor än cp pirate Bay ju,.

det e ju typ den sämsta sidan :))

2010-10-09 @ 10:43:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0