POW

Har inte gjort ett skit idag, förutom att typ jobbat.. käkat.. varit hemma hos Daniella och spelat donkey kong, super mario på hennes supernintendo, sen kollade vi på en tjejfilm, haha.
Det kommer bli en supervecka känns det som, iaf en roligare vecka än den förra. Fast det får ni väl veta dag för dag istället, hehe.

Jag undrar om jag ska ta mitt pick och pack och sticka upp till dalarna iaf. Min granny ringde i fredags och frågat vart jag tagit vägen, fast en buss i tre timmar kommer inte bli roligt. Men jag kommer nog vara relaxed när jag kommer hem sen. Isf åker jag snart. Typ nästa måndag kanske?

Kommentarer
Postat av: liza

HAHAHAHAHAHAHAHA! Ser fan ut som det!

2010-10-25 @ 09:59:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0