RDR

Sådär ja. Då var fredagen inprincip avslutad. Ligger och slötittar på någon surffilm som går på trean nu. När Ida gick så tog jag in xboxet i mitt rum och spelade RDR i någon timme eller två, haha. Rätt avkopplande ändå. Jag ligger i min säng, det är fredag, jag slipper bli bakis, lirar ett skönt spel, äter godis och dricker det godaste bubbelvattnet som finns, och jag t.om "röker" i min säng! U n d e r b a r t.

Angående skräckisen så blev det Terror on elm street, visst den var helt ok. Men som Nickis förklarade den så trodde jag att jag skulle sitta och kisa hela filmen, men så var det icke. Visst det var några "hoppa-till-scener" ibland, men annars så var den bra. Dock föredrar jag riktiga skräckfilmer, Nickis!

http://lillakab.blogg.se/images/2010/a-nightmare-on-elm-street_89642150.jpg


Imorgon ska jag nog till lilla Nickis faktiskt haha, ett jävla tjat om henne. Vi ska nog kolla Gossip girl och chilla bara. Kanske laga någon god mat sådär på lördagskvällen. Får se helt enkelt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0