Slitagesöndag

Idag har jag fan varit efterbliven på riktigt, även fast jag knappt var full igår. Dock drack jag rätt mycket igår så jag haja inte riktigt varför jag aldrig vart det. Lika bra kanske! Gårdagen var iaf riktigt rolig!
Imorse ringde Daniella och väckte mig typ, eller aa jag var väl halvt vaken redan, men hon tvingade mig att käka med henne, så klev upp, tvättade av gårdagens face och jallade upp och mötte henne. Sen blev det en latte på liba, och sen gick jag hem- Sedan efter ett tag ville mami att jag skulle laga mat, då bestämde jag mig för att steka en varsin kycklingfilé, koka ris, göra bea-sås och göra en sallad.
Sen blev det K.O, jag decka en timme på soffan, fast det var jävligt skönt att slagga en stund. Sedan började jag fixa min ipod lite, bla nya låtar och låta den ladda rejält inför bussresan imorrn.
Och efter ett tag kom Cathi hit, blev en massa gossip och sedan åkte vi och handlade chips och julmust och slö kollade på "50 first dates" som gick på tvn.
Sedan när hon åkte hämta jag datorn och nu ligger jag i min säng och kollar grannfejden och dricker julmust.
Borde egentligen sova eftersom att jag ska upp, men det lär inte vara några probs att decka ikväll.

Imorgon tar jag semester. ♥


Som Jonas snällt gjorde på mig!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0