Snodde listan av Mickis, tidsfördriv...

Du heter: Lina

Smeknamn: Folk brukar säga lina med kniven

Låt som när du är ledsen sörjer till: Sörjer typ inte?

Beroende av: Tobak, men det är slut på det nu!

Vad tror folk om dig? Typ sjuk i huvudet säkert

Stämmer det? Haha fan vet jag

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar konstigt nog

Hur imponerar man på dig? Tung humor och drogfri

Brukar du skratta för dig själv? Ja om jag ser något roligt så gör jag väl det?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det står om jag vill ha tédate med tjejerna på söndag.

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är såklart

Vem ringde du senast?: Daniella

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Jag är på baksidan kom ut!"

Antal timmar sömn inatt: typ 11-12 haha

Sov du ensam: Japp, jag och min skitkatt

Brukar du komma i tid: Jag är alltid fem min tidigare t.om

Hur känner du dig nu: Rädd.. naken.. exposed

Vanligaste färg på dina kläder: Det är olika!

Vad tycker du om fötter: Jävla millqvist-fötter

Vad saknar du: Mina valpar..

Hade du en bra kväll igår: Ja!

Favorit dryck på morgonen: Det var kaffe, men nu är det té

När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter 00:00, men somnar alltid runt 3-4

Är du blyg?: Oftast inte!

Sysslar du med någon idrott: Nej men jag var en liten idrottsunge som liten

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det beror väl på?

Har du spytt offentligt: Inte så att jag ställt mig på plattan och spytt direkt

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa ståendes

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Är du bortskämd: Nix!

Vad gör du i morgon: Jobbar 9-17

Vad är det värsta du vet?: Fisk/skaldjur & smutsigt folk

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har världens bästa vänner!

Vad är det finaste du fått?: Hmm.. mina valpar

En speciell dag du minns: 4 juni 2010 (studenten)

Du samlar på: Ingenting

När grät du senast: Veckan någon gång

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Dra till bahamas

Vill du gifta dig: Det återstår och se

Vill du ha barn: Javisst, två stycken.

Är du musikalisk?: Ne, men jag kan inte leva utan musik dock

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej!

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Har jag säkert

Biter du på naglarna: Nej!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0