Tisdag

Sådär ja, nu är jag äntligen hemma igen efter en hel dag med Daniella. Det blev först en kaffe på liba, sen jakan och kollade clothes och sen tillbaka hit, käkade och tillbaka till liba. Där jag även hjälpte dem med att skriva skyltar till alla deras bakelser och shit, så ni som ser skyltarna där, det är jag som har gjort dem HIHI!

Tänkte börja städa mitt rum nu och fixa lite, har ju inte hunnit eftersom att jag knappt är hemma om dagarna och när jag väl är hemma så orkar jag typ inte, men nu ska jag göra det. Kommer ju inte hinna stöka ner innan jag sticker till Dalarna sen heller, så det kommer vara fint när jag kommer hem också.

Men men, nu ska jag kötta, sho!


Liza fick till det haha, jag älskar den här bilden.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0