Tisdag

Uppe med tuppen idag, gick upp kvart över 8! Dock för att jag hade ett onödigt ärende att gå på, sedan skulle jag och mamma shoppa på apoteket. Nu har vi införskaffat två st inhalator's var, en nikotin-munspray och 4 tuggummi paket, jag tror nog det här kan gå bra, haha. Plus mint-te som smakar tuggummi, nu är det bara att kötta!

Idag ska jag leka med Sandra, får se när hon vaknar dock haha. Klockan är ju bara kvart över elva än så länge så ska inte ringa och väcka henne. Kan nog försöka städa mitt rum istället så det är lite mysigt. Har inte städat på jättelänge nu, får fan panik av att vara där inne överhuvudtaget.

Imorgon blire tydligen jobb också, 12-20 så det är rätt nice! Skönt att göra något om dagarna faktiskt.
Ciao!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0